تهران قطعا تعطیل است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از شبستان

محمد رضا فرقانی، سخنگوی ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران از دعوت ایران برای حضور پوتین رییس‌جمهور روسیه و عبدالله گل، رییس‌جمهور ترکیه در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران خبر داد.

 
وی در ادامه در نشستی که با حضور خبرنگاران برگزار کرده بود در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ادارات دولتی و برخی از سازمان‌ها در روزهای اجلاس تعطیل هستند یا خیر، گفت: تعطیلی روزهای اجلاس قطعی است، به دلیل حجم ترافیک در تهران به منظور حضور تعداد زیادی از میهمانان خارجی در اجلاس مورد نظر دست‌اندرکاران برگزاری است که قطعا این روزها تعطیل می‌شود اما تعداد روزهای تعطیلی ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

 
وی در خصوص دعوت‌نامه محمد مرسی رییس‌جمهور جدید مصر اظهار داشت: دور روز آینده دعوت‌نامه مرسی توسط معاون اجرایی رییس‌جمهور در قاهره تسلیم وی خواهد شد و بعد از آن سطح حضور این کشور مشخص می‌شود.

 
فرقانی در رابطه با حضور دولت فلسطین در اجلاس عدم تعهدها گفت: ما از آنجایی که رییس دولت فلسطین محمود عباس است از وی دعوت به عمل آورده‌ایم تا در شانزدهمین اجلاس شرکت کند که هنوز پاسخی مبنی بر حضور یا عدم حضور وی دریافت نکرده‌ایم، البته خبرهایی مبنی بر حضور فلسطین در سطح سران دریافت کردیم.

 
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا ایران با اسماعیل هنیه ارتباط دیپلماتیک بهتری ندارد، خاطرنشان کرد: ما با دولت فلسطین ارتباط خوبی داریم و محمود عباس به عنوان رییس دولت این کشور است و سفیر فلسطین در ایران نیز فرستاده محمود عباس است، البته ما جناب هنیه را بسیار دوست داریم و به عنوان نخست‌وزیر دولت فلسطین به او احترام قایل‌ایم.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: محمد رضا فرقانی , اسماعیل هنیه , نخست‌وزیر دولت فلسطین ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 15 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی