5 تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور کشف شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

سردار غلام نبی کوهکن اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی نگور و جکیگور از طریق منابع اطلاعاتی از ورود احتمالی مواد مخدر در مرز با خبر شدند.

وی گفت: بر این اساس، بلافاصله نیروهایی از معاونت اطلاعات هنگ و گردان تکاوری 101 شهید زنده روح و گروهان مرزی، با انجام کار اطلاعاتی گسترده و اجرای گشت و کمین و دیدبانی در راستای مراقبت از مرز و مبارزه بی امان با قاچاقچیان به صورت ویژه منطقه را مورد کنترل و مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ساعت 21 و 30 دقیقه عوامل اعزامی از پاسگاه مرزی عدالت، چند عابر پیاده را در حد فاصل میله مرزی 221 و 222 مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: آنان بدون اعتنا به هشدار ماموران به مسیر خود ادامه داده و وارد خاک ایران شدند در نتیجه ماموران با اجرای کمین و انسداد کامل مرز، کلیه راه های ورودی و خروجی قاچاقچیان را مسدود کرده و اقدام به ایجاد ردزنی در سطح منطقه نمودند.

وی گفت: ماموران پس از طی مسافتی ساعت هفت و 30 دقیقه، محموله ای از مواد مخدر را که قاچاقچیان به علت انسداد کلیه راه های خروجی امکان انتقال و جابجایی آنها را نداشتند و در شیارهای کوه، مخفی نموده بودند کشف و ضبط کردند.

وی افزود: قاچاقچیان قبل از حضور ماموران و با استفاده از تاریکی هوا و عوارض طبیعی زمین از محل متواری شده بودند.

سردار کوهکن اظهار داشت: در پاکسازی از محل پنج تن و 58 کیلو و 900 گرم مواد مخدر، شامل چهار تن و 435 کیلو و 500 گرم تریاک، 572 کیلوگرم حشیش و 51 کیلو و400 گرم مرفین کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه محموله مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگ تحویل داده شد، گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: مواد مخدر , کشف مواد مخدر ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 15 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی