اعضاي هيات دولت؛ اسباب شرمندگی نیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از الف

اين روزها يك تفاهم و قرارداد نانوشته ميان فعالان و گروه هاي سياسي ايجاد شده مبني بر اينكه رفتارهاي ناهنجار اين دولت را تا پايان دوره تحمل كنيم و آقاي احمدي نژاد به طور طبيعي و آبرومندانه از رياست جمهوري بدرقه شود. بر اساس همين تفاهم و قرارداد نانوشته، مردم و نمايندگانشان در مجلس و تشكلهاي سياسي، در قبال قانون شكني ها، بي عملي ها و بدعملي هاي اقتصادي و سياسي و فرهنگي و خارجي دولت سكوت اختيار كرده و دندان روي جگر گذاشته اند... اما ظاهرا دولت اين وضعيت را به معني تعطيلي كامل ابزارهاي نظارتي حكومت بر خود تلقي كرده و از اين وضعيت سواستفاده مي كند.

روز گذشته در شرايطي كه ارزش پول ملي ما در بازار به مرزهاي بي سابقه اي پايين مي آمد و فعالان اقتصادي و بازار را نگران و متلاطم كرده بود، اعضاي هيات دولت سرگرم تدوين مصوبه اي بودند كه به بموجب آن، راي ديوان عدالت اداري درباره سعيدمرتضوي دور زده شود و نامبرده همچنان بر صدر تامين اجتماعي باقي بماند.

ملت ايران اين روزها دندان روي جگر گذاشته فشار تحريم ها را تحمل مي كند تا مبادا دشمن شاد شويم، اما از آن سو، مسئولاني كه بي كفايتي و ندانم كاريهايشان فشارهاي اقتصادي دشمن را بر گرده ملت تشديد كرده، به جاي رسيدن به داد پول ملي  و اقتصاد ايران، وقتشان را صرف لجبازي هاي بچه گانه مي كنند که نزد هیچ فرد عاقل دلسوزی پذیرفته نیست. این رفتار باید اسباب شرمندگی باشد.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: فعالان و گروه هاي سياسي , فشار تحريم ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 17 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی