پروسه حذف پروین در پرسپولیس کلید خورد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

پروسه حذف پروین در پرسپولیس کلید خورد

پس از اینکه محمد رویانیان پست ماموریت مدیریت راهبری را از علی پروین گرفت، در حکمی تازه جعفر کاشانی را را به عنوان مشاور عالی مدیر عامل در امور اجرایی و فنی منصوب کرد تا اولین گام ها در مسیر پروسه پروین زدایی از پرسپولیس برداشته شود.

به گزارش افكار نيوز اولین باخت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کافی بود تا علی پروین مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بر علیه سرمربی خارجی این تیم گارد گرفته و تلویحا خواستار برکناری وی شود، این اظهار نظر پروین همان طوری که پیش بینی می شد با واکنش تند محمد رویانیان مواجه شده و وی به طور مستقیم حمایت خود را از مربی پرتغالی این تیم اعلام کرد تا علی پروین در دوئل مدیریتی با رویانیان یک بر صفر عقب بیفتد.

در ادامه نیز رویانیان به طور رسمی اعلام کرد که پست ماموریت راهبردی که پیش تر به پروین تعلق گرفته بود، دیگر وجود خارجی ندارد تا اولین پست سلطان سرخپوشان از وی گرفته شود.

این اتفاقات باعث شد تا از اردوگاه سرخپوشان خبرهایی در مورد اختلاف نظر رویانیان و پروین به گوش برسد اما علی پروین با سیاستمداری خاص خود اعلام کرد که دیگر بعد از باخت تا دو روز مصاحبه نمی کند تا عملا از مواضع قبلی خود در خصوص مانوئل خوزه کوتاه بیاید.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و در اقدامی دور از انتظار مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که به نظر می رسید علی پروین نیز از آن اطلاعی نداشت، جعفر کاشانی از پیش کسوتان این باشگاه را به عنوان مشاور عالی مدیر عامل در امور اجرایی و فنی منصوب کرد تا برای مدیر فنی پرسپولیسی ها یک هووی فنی گماشته شود.

به نظر می آید این اقدام رویانیان به مثابه محدود کردن اختیارات علی پروین در پرسپولیس باشد زیرا اگر بنا به مشاوره فنی بود، این کار را علی پروین به عنوان مدیر فنی می توانست انجام بدهد، ضمن اینکه برای صدور این حکم از پروین نظر خواهی نشده بود تا وی احیانا فرد خاصی را پیشنهاد بدهد.
مجموع این اتفاقات از کم رنگ شدن نقش علی پروین در پرسپولیس حمایت دارد وبعید نیست این کم رنگ شدن به حذف کامل وی بینجامد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: حذف پروین در پرسپولیس , ورزشگاه آزادی , مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 18 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی