قتل دو مامور پليس در پایتخت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

ساعت ۱۹ جمعه شب يك مامور نيروي انتظامي با هويت «محمد.د» ۲۰ ساله كه سوار بر موتور سيكلت بوده به يك خودروي پرايد كه در حال عبور با سرعت بالا و در منطقه ورود ممنوع خيابان خواجه عبدالله انصاري است مشكوك مي‌شود.

اين مامور نيروي انتظامي با استعلام شماره پلاك خودرو متوجه سرقتي بودن خودرو پرايد مي‌شود و خودرو را تعقيب مي‌كند كه اين تعقيب و گريز منجر به برخورد خوردوي پرايد با موتور سيكلت در بزرگراه صياد شيرازي و مرگ مامور پليس مي‌شود و راننده پرايد نيز از محل متواري مي‌شود.

پس از اعلام اين حادثه به قاضي محمد شهرياري بازپرس ويژه قتل تهران، وي در راس گروهي از كارشناسان ويژه قتل در محل حادثه حاضر شد و پس از كسب اطلاعاتي از گواهان كه برخورد پرايد با موتور سيكلت را عمدي عنوان كردند، دستورات قضايي لازم براي شناسايي متهم اين پرونده را صادر كرد.

به گزارش ايسنا، هم‌چنين در ساعت ۴ بامداد روز شنبه ۲۱ مرداد نيز كلانتري ۱۰۶ نامجو تهران از كشف جسد نيمه جان فردي در خيابان شريعتي – سبلان اطلاع پيدا كرد كه البته فرد مجروح پس از انتقال به بيمارستان فوت كرد.

با اعلام اين حادثه به قاضي محمد شهرياري، وي در راس اكيپي تخصصي از كارآگاهان از صحنه وقوع جرم بازديد كرد و در تحقيقات مقدماتي مشخص شد كه مقتول يكي از ماموران كلانتري ۱۲۸ تهران نو با هويت «حسن.ذ» ۲۷ ساله است و جسد نيمه جان او كه در حالي كه آثاري از ضربات چاقو بر روي بدنش بوده در خودرو پرايدش در خيابان سبلان كشف شده است.

براساس اين گزارش، در اين پرونده ۴ نفر مظنون دستگير شده‌اند كه با صدور قرار قانوني از سوي قاضي شهرياري، براي كشف حقيقت در بازداشت به سر مي‌برند.

تحقيقات در زمينه كشف زواياي پنهان اين جنايت ادامه دارد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل دو مامور پليس در تهران , قتل دو مامور نيروي انتظامی , قتل ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 22 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی