واکنش هاشمیان به پیشنهادمربیگری پرسپولیس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

وحید هاشمیان درباره خبر روزهای اخیر مبنی بر تمایل باشگاه پرسپولیس برای حضورش روی نیمکت این تیم در کنار مانوئل ژوزه گفت: «در موردی که اتفاقی نیفتاده، نمی‌خواهم صحبتی کنم. من پس از سال‌ها حضور در فوتبال آلمان با پرسپولیس به فوتبال ایران برگشتم و این باشگاه را خانه ورزشی خودم می‌دانم. دوست‌های بسیار خوبی در مدت حضورم در پرسپولیس پیدا کردم؛ دوستانی که هنوز با آنها در ارتباطم و دلم برایشان تنگ شده است. اکنون پس از سال‌ها حضور در تیم‌های مختلف و سفرهای متعدد استراحت می‌کنم و در کنارش به آموخته‌هایم اضافه می‌کنم تا روحیه و انرژی دوباره بگیرم.»


هاشمیان که ماه گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، درباره تصمیمش و واکنش‌هایی که این تصمیم به همراه داشت، گفت: «سخت است که یک ورزشکار پس از حضور در میادین ورزشی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. من هم چنین شرایطی داشتم. با توجه به وضعیت جسمانی که داشتم می توانستم یکی، دو سال دیگر در فوتبال ایران بازی کنم. این مساله برای من به لحاظ مالی هم بسیار خوب بود، اما پس از این که روی وضعیتم فکر کردم و با توجه به این که فرزندم داشت به دنیا می‌آمد، صلاح دیدم که از فوتبال خداحافظی کنم و فکر می‌کنم که تصمیمم بسیار درست بود.»


هاشمیان درباره مشغولیت این روزهایش گفت: «من در سال ۲۰۰۸ مدرک B مربیگری را از فدراسیون فوتبال آلمان گرفتم و در سال اخیر هم موفق شدم مدرک A یوفا را بگیرم. اکنون هم در حال استراحت هستم. البته در کلاس‌های دوره‌ای که در اینجا برگزار می‌شود هم شرکت می‌کنم.»


وی درباره وضعیت لیگ برتر فوتبال در فصل جدید هم گفت: «نباید دروغ بگویم. تمامی بازی‌های لیگ را ندیده‌ام و به همین خاطر نمی‌توانم درباره کل لیگ صحبت کنم. با این حال لیگ تازه شروع شده و چهره مدعیان هم هنوز مشخص نشده است. بعضی تیم‌ها که در صدر جدول حضور دارند، ممکن است آخر فصل برای نیفتادن بجنگندند. این قضیه در پایین جدول هم مصداق دارد و اکنون زود است که بخواهیم درباره مدعیان صحبت کنیم.»


مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در فصل جدید هم گفت: «تنها چهار هفته‌ از رقابت‌های لیگ گذشته و مربی جدید هم کارش را در این تیم تازه آغاز کرده است و ممکن است همه توانایی‌ بازیکنان را نشناخته باشند، اما آنها می‌توانند در تعطیلات لیگ به هماهنگی خوبی برسند.»


هاشمیان افزود: «در اینجا باید به یک نکته دیگر هم اشاره کنم. همان طور که گفتم در مدت حضورم در پرسپولیس دوستان بسیار خوبی پیدا کردم و این که بازیکنان پرسپولیس پیش از بازیشان لباس‌هایی منقش به عکس من را بر تن کرده بودند برایم بسیار ارزشمند بود، هر چند که خودم دیر متوجه این حرکت شدم. فکر می‌کنم در باشگاه پرسپولیس کارهای خوبی برای حرفه‌ای سازی در حال انجام گرفتن است و به ویژه رویانیان نقش مهمی در این مساله دارد. امیدوارم با نتایجی که پرسپولیس در این فصل می‌گیرد، نتایج زحمات رویانیان هم به بار بنشیند. همچنین باید از تمام کسانی که پس از خداحافظی‌ام درباره من مصاحبه کرده‌اند تشکر کنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که به فوتبال ایران بیایم و تجربیاتم را انتقال دهم. امیدوارم در فوتبال ایران کسانی که عشق به فوتبال دارند شرایط کار کردن پیدا کنند و من هم بتوانم به فوتبال کشورم خدمت کنم.»


هاشمیان درباره واکنش جامعه ورزش به زلزله آذربایجان شرقی گفت: «زمانی که در بم زلزله آمد، من در بوخوم بازی می‌کردم. در آن سال باشگاه بوخوم شال‌های ویژه‌ای را به خاطر این زلزله آماده کرد و من هم پس از فروش آنها پولش را به مردم زلزله زده بم تقدیم کردم. اکنون هم متاسفم که در گوشه‌ای دیگر از ایران چنین اتفاقی افتاده است. وقتی خبر زلزله در ایران را شنیدم شوکه شدم. متاسفم که از راه دور امکان کمک برایم فراهم نیست اما فکر می‌کنم می‌شود با برگزاری بازی بین بازیکنان آذری از تیم ملی سابق با تیمی از هنرمندان یا تیم ملی سابق عواید این بازی را به مردم زلزله زده تقدیم کرد.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: وحید هاشمیان , باشگاه پرسپولیس , جامعه ورزش ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 26 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی