افزایش سهمیه۳۰ لیتری بنزین , غیرممکن است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز افکارنیوز

 

افزایش سهمیه۳۰ لیتری بنزین , غیرممکن است

افکار نیوز- قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی تولید ایرانی تأکید کرد: سامانه هوشمند مدیریت سوخت کشور به طور کامل خودکار است و بر اساس برنامه آن تنها تا پیش از پایان ساعت ۲۴ آخرین روز مرداد ماه امکان افزایش سهمیه را دارد و در غیر این صورت برای شارژ این سهمیه هدیه، مردم باید تا مهرماه صبر کنند.

عبدالله جلالی افزود: دولت هنوز چنین ابلاغیه‌ای را برای ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صادر نکرده است و حتی در صورت ابلاغ چنین دستور العملی نیز، امکان عملیاتی شدن آن تا نخستین روز از مهرماه در سامانه وجود ندارد.

همچنین حسین سبحانی نیا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز با ابراز عدم اطلاع از سیاست‌های دولت در مدیریت فضای رسانه‌ای و حاشیه‌ای برگزاری نشست غیرمتعهدها در تهران، ‌برخی برنامه‌های این نهاد را حاشیه‌ساز توصیف و از تصمیم‌های لحظه‌ای برخی مسئولان درباره افزایش سهمیه بنزین به مناسبت عید فطر انتقاد کرد.

افزایش سهمیه ۳۰ لیتری بنزین به مناسبت عید فطر در حالی امروز – چهارشنبه اول شهریور ماه- از سوی بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری اعلام شده است که سه روز از عید سعید فطر می‌گذرد.

به نظر می‌رسد با توجه به همزمانی برگزاری نشست غیرمتعهدها در تهران و افزایش سهمیه بنزین، دولت درصدد است تا با استفاده از تمامی ابزارهای ممکن و حتی غیرممکن _مانند همین افزایش سهمیه بنزین- تهران را برای برگزاری این نشست اندکی خلوت‌تر کند.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سهمیه۳۰ لیتری بنزین , عید سعید فطر , کمیسیون امنیت ملی , کمیسیون , افزایش سهمیه بنزین ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی