قاتل شکاک ۸ سال بعد از قتل تست سلامت روانی می‌دهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

عصر 2 خرداد سال 83 مرد میانسالی با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شهر کرج مدعی شد که همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

مأموران پلیس بعد از حضور در خانه این مرد، با جسد همسر وی به نام شهلا روبه‌رو شدند که به طرز وحشتناکی با ضربات چاقو به قتل رسیده است و چاقو بعد از آخرین ضربه همچنان در بدن شهلا مانده است.

با اعلام شکایت فرزندان مقتول علیه پدرشان وی به اتهام قتل عمد بازداشت و بعد از انجام تحقیقات لازم، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

یک‌سال بعد پرونده در شعبه 71 دادگاه کیفری تحت‌نظر قاضی عزیزمحمدی مورد رسیدگی قرار گرفت که در نهایت قاضی بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، حکم به قصاص متهم دادند.

پرونده با اعتراض متهم به حکم اعدام به دیوان عالی کشور ارجاع داده شد و قضات دیوان نیز بعد از بررسی پرونده و مشورت حکم صادره را تأیید کردند اما اعلام شد که قبل از آن، باید کارشاسان پزشکی قانونی درباره سلامت روانی متهم نظر دهند.

با اعلام نظر دیوان عالی کشور،‌ پرونده دوباره به دادگاه کیفری استان تهران آمد تا متهم برای تست سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شود اما از آنجایی که اولیای‌دم نیز باید در جریان این کار قرار می‌گرفتند به دلایل مختلفی از جمله اینکه آنها مدعی شدند تاکنون چنین موضوعی به آنها اطلاع داده نشده است، این کار صورت نگرفته است.

صبح امروز جلسه مجددی با حضور متهم و اولیای‌دم در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که پسر بزرگ متهم و مقتول در دادگاه با بیان اینکه خواستار زجر کشیدن بیشتر پدرش است، به صورت تلویحی مسئولیت تعویق در رسیدگی را پذیرفت.

او گفت: اعدام پدرم، او را راحت می‌کند ولی ما خواستار این هستیم که قاتل مادرمان که زنی مؤمنه بود و به ناحق کشته شد بیشتر زجر بکشد.

در انتهای این جلسه، قاضی عزیزمحمدی ضمن ختم جلسه و تعیین زمان دیگری برای رسیدگی به این پرونده، دستور داد متهم برای بررسی سلامت روان در زمان قتل (بعد از گذشته 8 سال از قتل) به پزشکی قانونی منتقل شود.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: ضربات چاقو , اعدام پدرم , حوادث شهر کرج , حوادث روز ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی