آقای رئیس‌جمهور؛ هدیه‌واقعی، ارزانی است نه بنزین
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از خانه ملت

سید هادی حسینی افزود: یکی از مهمترین مشکلات موجود در کشور، نرخ بالای تورم، افزایش روز افزون نرخ بیکاری و همین طور عملکرد ضعیف دولت در زمینه گرانی کالاهای اساسی است که دولت باید اهدای هدیه به مردم را بر این امور متمرکز کرده و به فکر ارزانی کالاهای اساسی باشد.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت می تواند به جای هدایای بنزینی به مردم، چاره ای برای ضعف های موجود در صنعت، کشاورزی و خودروسازی کرده تا در آینده شاهد کاهش نرخ تورم و نیز پایین آمدن قیمت در کالاهای اساسی باشیم.

وی اظهارداشت: این اقدام دولت فقط به مصرف سوخت بیشتر منجر شده و از مشکلات اساسی کشور نمی کاهد که بهتر است دولت به مشکلات اساسی کشور اندیشیده و راهکارهایی برای آن ها بیابد.

این نماینده مجلس نهم تأکید کرد: این تصمیم دولت جنبه سیاسی دارد به طوریکه رئیس جمهور یک مقام سیاسی است و تصمیمات اتخاذ شده از این ناحیه نیز جنبه سیاسی خواهد داشت.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس، تصریح کرد: در سال های اخیر دولت ها همواره تصمیمات سیاسی در امور اتخاذ کرده اند که در این دولت اینگونه تصمیمات بیشتر شده و جنبه سیاسی دارد، اما مشکلات اصلی کشور با این تصمیمات برطرف نخواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان یادآور شد: به دولت توصیه می کنم تا به جای اتخاذ تصمیمات سیاسی و در اغلب موارد نیز کارشناسی نشده به فکر مشکلات اساسی و معیشتی مردم بوده و ارزانی کالاهای اساسی را برای آن ها به ارمغان بیاورد.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: کمیسیون صنایع و معادن , مجلس شورای اسلامی , هدیه بنزین ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 2 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی