رویانیان: به پرسپولیس امیدوار شدم/ باید 3 گل به استقلال می‌زدیم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

خبرگزاری فارس: رویانیان: به پرسپولیس امیدوار شدم/ باید 3 گل به استقلال می‌زدیم
  •  
  •  
  •  

محمد رویانیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در 5 هفته گذشته بازیکنان ما از لحاظ روحی - روانی کمی دچار مشکل شده بودند اما در دربی خوب ظاهر شدند و بازی تقریبا قابل قبولی به نمایش گذاشتند. این در شرایطی است که به بازیکنان ما لقب‌های مختلفی دادند و این موضوع کمی تمرکز آنها را به هم ریخت.

وی در خصوص عملکرد ژوزه گفت: ژوزه تحت فشار کارش را آغاز کرد و این اتفاق از همان بازی اول افتاد اما در حال حاضر شناخت بیشتری از تیم پیدا کرده و ما هم از ایشان حمایت می‌کنیم. روز گذشته دیدید که بهتر از قبل بودیم و اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم استقلال را با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: این بازی نوید بخش روزهای خوب پرسپولیس در آینده بود. امیدوارم تیم با یکدلی و کنار زدن حواشی‌ و افرادی که دوست ندارند پرسپولیس ‌موفق شوند در هفته‌های آینده به نتایج دلخواه برسد. همچنین امیدوارم هواداران، باهوش باشند و اجازه ندهند برخی به تیم ضربه بزنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای  این دیدار گفت: اتفاقات حاشیه‌ای که در دربی افتاد به ضرر تیم ما تمام شد در حالی که فکر می‌کنم افرادی که دست به این کار زدند استقلالی و پرسپولیسی نبودند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

رویانیان در پایان گفت: اینکه می‌گویند قرار است ژوزه اخراج شود شایعه است. باید کمک کنیم با وجود برخی کارهای تحریک آمیز پرسپولیس به نتایج خوب برسد. برخی‌ دنبال حاشیه سازی هستند و نباید به آنها اجازه دهیم در پرسپولیس رخنه کنند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس , محمد رویانیان , ژوزه ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 4 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی