از بگومگوهای عادل با سردار تا روایت نود از زلزله آذربایجان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

از بگومگوهای عادل با سردار تا روایت نود از زلزله آذربایجان

سرویس ورزشی افکار نیوز - برنامه نود یک شب جنجالی دیگر را پشت سر گذاشت. شبی که سایه سنگین دربی جمعه بر آن حس می شد. اما این بار بازی ضعیف استقلال و پرسپولیس بهانه ای شد تا تیم فردوسی پور تیغ تند انتقادات خود را متوجه این دو باشگاه کنند و حرف و حدیث های همیشگی فوتبال ایران به میان کشیده شود.

نود شب گذشته تنها سه روز پس از دربی نه چندان جذاب جمعه در حالی روی آنتن رفت که بار هم اعتراض هواداران به ریخت و پاش باشگاه ها و قرارداد های میلیونی بازیکنان در آن موج می زد و نود مثل همیشه حاشیه های فوتبال ایران را داغتر کرد.

فردوسی پور ظاهرا تصمیم گرفته بود به بهانه تساوی دربی هفتاد و پنجم مثل همیشه اول به سراغ عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس برود و به طور ویژه ای آن را به چالش بکشد. به خاطر همین بخش عمده ای از زمان این برنامه به حاشیه های این بازی گذشت.


پرده ای دیگر از بگو مگوهای همیشگی عادل با سردار

همانطور که پیش بینی می شد عادل به سراغ یکی از حاشیه های زشت ای بازی جمعه رفت و در بخشی از این برنامه با پخش تصاویری از پرتاب گوجه در جریان دربی، اشاره‌ای هم به پرداخت‌های نجومی باشگاه پرسپولیس داشت. او در لحظاتی كه تصاویر پرتاب گوجه پخش می‌شد گفت: با توجه به قیمت گوجه، رویانیان نشان داشته علاوه بر مربیان و بازیكنان پرسپولیس، تماشاگران این تیم را هم كهكشانی كرد.

دربی پایتخت در میان زلزله زدگان آذربایجان

یکی از بخش های دیدنی و در عین حال تاسف بار نود گزارشی بود که در زمان برگزاری دربی و در مناطق زلزله زدن تهیه شده بود. اما نقطه عطف ای گزارش جایی بود که در این مناطق علی رغم علاقه آذری ها به فوتبال، تلویزیونی برای تماشای دربی نبود و آنجایی هم که تلویزیون بود دل و دماغی برای تماشای دربی نبود!

گزارشگر برنامه نود در روز برگزاری دربی به مناطق زلزله زده رفته تا در کنار مردم این مناطق باشد. گرچه هدف برنامه نود از اعزام گزارشگر این بود که از واکنش مردم به برگزاری دربی گزارش تهیه کند، اما مردم که بسیاری از لوازم زندگی خود را در جریان زلزله از دست داده بودند، تلویزیون نداشتند تا دربی را تماشا کنند. عوامل برنامه نود یک تلویزیون هم با خودشان برده بودند اما مشخص بود که تماشای دربی برای مردم آن مناطق جذابیتی ندارد. آن‌ها در آن لحظات دوست داشتند به جای دربی، مسابقه تراکتورسازی را تماشا کنند.

گزارشگر برنامه با پیدا کردن پوستر های تیم تراکتور سازی از زیر آور ،فوتبال دوستی مردم این مناطق را نشان داد.

زمانی که اکثر فوتبال دوستان پیگیر نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس بودند، اهالی روستا های زلزله زده پیگر نتیجه بازی تراکتور و ذوب آهن بودنند و تیم محبوبشان تراکتور سازی را تشویق می کردند.

کنایه فرودوسی پور به حضور حدادی در پرسپولیس

در بخش دیگری از این برنامه فردوسی پور باز هم اشاره ای به حضور احسان حدادی در پرسپولیس داشت،فردوسی پور با طعنه جالب همه به حدادی پرسپولیسی و هم به وضعیت پرسپولیس گفت: ملحق شدند حدادی به پرسپولیس هم برای پرسپولیس نتیجه داد هم برای حدادی ..

حدادی در نخستین مسابقه اش بعد از پرسپولیسی شدن یکی مانده به آخر شد و پرسپولیس هم که تمامی سهمیه های پرتاب وسیله را برای المپک ۲۰۱۶ برزیل کسب کرده است ،او در لحظاتی هم که تصاویر پرتاب گوجه پخش می‌شد گفت: با توجه به قیمت گوجه، رویانیان نشان داشته علاوه بر مربیان و بازیكنان پرسپولیس، تماشاگران این تیم را هم كهكشانی كرده

در ادامه "نود درجه" نوبت به استقلال رسید فردوسی پور مجری و تهیه کننده نود با پخش صحنه ی درگیری نکونام بنگر که منجر به پاره شدن پیراهن محسن بنگر شد گفت : نکونام نشان داد ارزش این همه پول که برای اش خرج کردند را داشت و از همه ی بازکنان یک پیراهن بیشتر پاره کرده است!




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: بگومگوهای عادل با سردار , روایت نود از زلزله آذربایجان , برنامه نود , برنامه نود شب گذشته ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 7 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی