درسی که نظری جوان به ستاره های سرخابی داد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

 

درسی که نظری جوان به ستاره های سرخابی داد

حرکت جوانمردانه محمد مهدی نظری بازیکن تیم فوتبال فجر سپاسی در روزهایی که فوتبال ایران با اخلاقیات و تمام مشتقات آن بیگانه شده است، خبر خوشایندی بود که می تواند چند روزی ما را به آینده فوتبالمان امیدوار سازد.

به گزارش افكار نيوز سه سال بعد از حرکت جوانمردانه امین متوسل زاده که جایزه بازی جونمردانه سال را نیز برای وی به ارمغان آورد، در بازی تیم های سپاهان و فجر سپاسی شیراز، یک بار دیگر یکی از بازیکنان تیم فجر سپاسی حرکت جوانمردانه دیگری را انجام داد تا فراموش نکنیم که جوانمردی و مردانگی هنوز در فوتبال ایران نمرده است.

ماجرا از این قرار بود که در حالی که دو تیم با تساوی بدون گل به بازی ادامه می‌دادند محمد مهدی نظری با دروازه بان سپاهان تک به تک شد اما هنگامی که دید فرشید طالبی روی زمین افتاده ضربه را به بیرون زد و همین مسئله باعث شد تماشاگران اصفهانی یک صدا این بازیکن را تشویق کنند. نظری بعد از این بازی در جمع خبرنگاران در مورد این حرکت گفت که چون اسم تیمش نام یک شهید را به همراه دارد، خودش را به جای بازیکن مصدوم حرف گذاشته و چنین حرکتی را انجام داده است.



حرکت محمد مهدی نظری در حالی رخ داد که تیم فجر سپاسی به امتیاز گرفتن در این بازی نیاز داشت و در صورتی که نظری توپ را به بیرون نزده بود، به احتمال صددرصد برای تیمش گلزنی می کرد اما این بازیکن جوان حرکتی را انجام داد که بی تردید تا همیشه در حافظه تاریخی ورزشدوستان ایرانی باقی خواهد ماند.

حرکت جوانمردانه نظری درس بزرگی برای بازیکنان میلیاردی فوتبال ایران است که هفته گذشته نمونه ای از رفتار و سکنات آن ها را در دربی هفتاد و پنجم پایتخت شاهد بودیم اما این بار به جای اینکه پیراهن پاره محسن بنگر سوژه رسانه ها شود، نظری جلوی دروازه خالی سپاهان با موقعیت گل صدرصد سوژه شد.
انتظارمی رود رسانه های جمعی نیز که غذا خوردن و جشن تود گرفتن بازیکنان سرخابی را سوژه می کنند، به قدر کافی به این حرکت بپردازند تا حداقل کلاس درسی برای بازیکنان نوجوان باشد تا بدانند فوتبال ایران تنها بی اخلاقی نیست.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ستاره های سرخابی , محمد مهدی نظر ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 9 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی