اتهام ژوزه به بازیکنان پرسپولیس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از قدس آنلاین

مانوئل ژوزه" چهارشنبه شب پس از پایان بازی تیمش برابر فولادخوزستان در اهواز که منجر به تساوی دو تیم شد، در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بهانه نمی‌آورم و بازی بد تیم خود را توجیه نمی‌کنم اما باید بگویم که بازی کردن در هوای گرم اهواز واقعا دشوار بود، به خصوص در نیمه اول که بازیکنان با مشکل مواجه شدند.

وی افزود: از دروازه بان تیم تشکر می‌کنم که در این بازی علاوه بر عملکرد خوبش یک ضربه پنالتی نیز مهار کرد. در این بازی هر چند خیلی شانس با ما یار بود ولی باید اعتراف کنم که بازیکنانم آنگونه که از آنها انتظار می‌رفت ظاهر نشدند و قدری کم کاری نشان دادند.

ژوزه عنوان کرد: فولاد بازیکنان سریعی داشت و همین موضوع باعث شد بازیکنان ما آخر بازی با مشکل بدنی مواجه شوند. حریف با بهره گیری از این مسئله در دقیقه ۹۰ به گل تساوی دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ایرادت بازی خود در نیمه اول را برطرف کردیم و کنترل بازی را به دست گرفتیم و چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم به خوبی از همه آنها استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: با حضور علی کریمی در وسط زمین بهتر ظاهر شدیم و به حریف فشار خوبی وارد کردیم. البته علی کریمی با مصدومیت مواجه بود و نتوانستیم به صورت ثابت از وجود این بازیکن در ترکیب تیم خود بهره ببریم هر چند مهدوی کیا هم مصدوم بود ولی مجبور به استفاده از وی به صورت ثابت شدیم.

وی دریافت گل در دقیقه ۹۰ بازی را تلخ عنوان کرد و گفت: بازیکنان من فکر می‌کردند بازی تمام شده است و بازی را رها کردند ولی حریف از این موقعیت به وجود آمده در تیم ما به خوبی استفاده کرد و بازی را به تساوی کشاند. البته قاضی می‌توانست بعد از این اتفاق هم دروازه فولاد را باز کند.

ژوزه با تاکید بر اینکه تساوی در این بازی حکم باخت را برای پرسپولیس داشت، تصریح کرد: بعد از دریافت گل در دقیقه ۹۰ جبران نتیجه برای ما سخت شده بود.

وی عنوان کرد: تیم ما در هفته‌های اخیر نتایجی ضعیفی را کسب شده و همین امر آرامش و اطمینان خاطر را از تیم ما گرفته است. هرچند بدشانسی هم یکی از عوامل بد نتیجه گرفتن ما در این فصل به شمار می‌رود.

ژوزه افزود: البته من تنها ۱۵ روز قبل از آغاز لیگ برتر تیم را تحویل گرفتم و نتوانستم آنگونه که علاقه داشتم تیم را ببندم ولی اگر فصل آینده در کنار تیم باقی ماندم پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر آماده می‌کنم.

بازی دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این بازی را محمد قاضی (۷۴) برای پرسپولیس و ایوب کلانتری (۸۹) برای فولاد به ثمر رساندند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: محمد قاضی , نتایج ضعیف پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 10 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی