علت سکوت پروین در قبال نتایج پرسپولیس ؟!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

علت سکوت پروین در قبال نتایج پرسپولیس ؟!
سرویس ورزشی افکار نیوز - علی پروین که با اولین باخت تیم پرسپولیس به عملکرد مانوئل خوزه سرمربی پرتغالی معترض شده و به صورت تلویحی خواستار برکناری این مربی شده بود، این روزها سکوت عجیبی را پیشه کرده است که به نظر می رسد دلایل زیادی در پشت آن نهفته باشد.

به گزارش افکار نیوز ، اولین باخت پرسپولیس در لیگ کافی بود تا علی پروین موضع گیری شدیدی را بر علیه کادر فنی این تیم اتخاذ کرده و به طور غیر مستقیم با ادعای اینکه سرمربی خارجی به درد این تیم نمی خورد، خواستار برکناری خوزه شد.

این اظهار نظر با واکنش تند محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مواجه شده و وی با اعلام حمایت از خوزه، هر گونه تغییر و تحول بر روی نیمکت این تیم را تکذیب کرد. در ادامه نیز پست مدیریت راهبردی را از علی پروین گرفت تا بسیاری این مساله را به گلایه مندی رویانیان از پروین بابت اظهار نظرهای تندش بر علیه خوزه نسبت بدهند.

پس از این کنش و واکنش ها بود که مرد چشم تیله ای پرسپولیس سکوت در برابر نتایج این تیم را پیشه خود کرد تا جایی که پس از کسب نتایج ضعیف اخیر این تیم و در شرایطی که سایر پیش کسوتان پرسپولیس انتقادات صریحی را بر علیه کادر فنی این تیم انجام داده اند، سکوت پروین ابهام آمیز تر از حد تصور تلقی می شود زیرا پروین که اولین باخت این تیم را زیر سوال برده بود، در برابر رتبه شانزهمی فعلی سکوت کرده است.

برخی از کارشناسان سکوت فعلی پروین را موقت می دانند و معتقدند وی به زودی هجمه تندی را بر علیه کادر فنی به راه می اندازد اما برخی دیگر نیز سکوت فعلی پروین را ناشی از زیرکی پروین می دانند که منتظر است تا رویانیان و هیات مدیره تصمیم به اخراج خوزه بگیرند و آن وقت نوبت به شخص وی می رسد تا واکنش ابتدای فصل رویانیان را هم تلافی کند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: نتایج پرسپولیس , باخت تیم پرسپولیس , کادر فنی ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 12 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی