شارژ بیسیم تلفن های هوشمند نوکیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

جارنیوز:همان طور که در وبلاگ نویسی زنده کنفرانس نوکیا و مایکروسافت دیدید، یکی از نوآوری های جدید نوکیا در سری جدید اسمارت فون های لومیا، شارژ بیسیم تلفن همراه است. تا کنون شرکت های مختلف سعی کرده اند چنین تکنولوژی جذابی را به دنیای ابزارهای دیجیتال بیاورند، اما هیچ کدام از آنها، از قبیل موتورولا و سامسونگ، موفقیت چندانی نداشته اند. اکنون باید منتظر ورود لومیاهای جدید به بازار باشیم تا میزان صحت گفتارهای نوکیا را بسنجیم. اما فعلا به جزئیات این تکنولوژی در ابزارهای نوکیا خواهیم پرداخت

آنچه که این شرکت امروز معرفی کرد، یک ابزار جانبی شارژ موبایل است که یک صفحه تخت بوده و از استاندارد Qi بهره می برد. استفاده از این تکنولوژی باعث می شود که لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ بتوانند علاوه بر ابزارهای شارژ بیسیم رسمی نوکیا، از تمامی دستگاه های شارژ بیسیم تحت این استاندارد بهره ببرند. همان طور که این شرکت در کنفرانس خود برای تست، از دستگاه شارژ بیسیم Fatboy بهره برد.

البته نوکیا هنوز جزئیات فنی خاصی درباره این تکنولوژی جدید منتشر نکرده، اما می دانیم که قرار است لومیاهای جدید از ابزارهای عرضه شده توسط دو کمپانی Virgin Atlantic و Coffee Bean & Tea Leaf به راحتی استفاده کنند. ویرجین آتلانتیک در اتاق های استراحت فرودگاه Heathrow از شارژر بیسیم استفاده می کند و Coffee Bean & Tea Leaf هم قرار است کافه های خود را به این تکنولوژی مجهز کند.

هرچند که جزئیاتی مانند مدت زمان لازم برای شارژ نامشخص هستند، اما صحبت از اسپیکرهای ویژه JBL هم به میان آمده که علاوه بر پخش موسیقی بیسیم با تکنولوژی NFC، می توانند لومیای شما را به صورت بیسیم شارژ کنند.

پیش بینی شما از میزان موفقیت نوکیا در این زمینه و اقبال کاربران به تکنولوژی های این چنینی چیست؟

منبع:نارنجی




:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
:: برچسب‌ها: شارژ بیسیم تلفن های هوشمند نوکیا , شارژ بیسیم , تلفن های هوشمند نوکیا , مایکروسافت , ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 16 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی