نظر «سیموئز»درباره بازی با اردن
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

آنتونیو سیموئز درباره تساوی بدون گل ایران و اردن در دیدار دوستانه گفت: این دیدار را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. در نیمه اول ما خوب ظاهر نشدیم و نتوانستیم فوتبال زیبا و دلچسبی ارائه کنیم و کلا عملکرد راضی کننده ای نداشتیم. شاید یکی از علت ها این بود که سخت تمرین کرده بودیم و بازیکنان در نیمه اول خسته به نظر می رسیدند.



وی افزود: در نیمه دوم چند تعویض داشتیم و توانستیم بازی شاداب تری ارائه کنیم. کار دفاعی بهتری داشتیم اما از لحاظ انتقال توپ ضعیف کار کردیم اما با این حال موقعیت های خوبی خلق کردیم و در دقایقی توانستیم حاکم بر توپ و میدان باشیم اما ضربه نهایی را خوب نزدیم که به گل برسیم.

دستیار کی‌روش گفت: در مجموع نقاط ضعف و قوتی در این دیدار داشتیم اما خوشبختانه هنوز زمان داریم که بتوانیم روی نقاط ضعف کار و آنها را برطرف کنیم و برای بازی مهم مقابل لبنان آماده شویم. فراموش نکنیم دیدار با اردن گامی برای آماده سازی تیم جهت دیدار اصلی ما با لبنان بود.

سیموئز عنوان کرد: بازی با اردن برای ما بسیار مهم بود چون می خواستیم نتیجه گیری هایی از آن داشته باشیم. به همین دلیل در میان اردو و تمرینات این دیدار را انجام دادیم. بازیکنان خسته بودند اما به نتایجی که هدف گذاری کرده بودیم، رسیدیم.

به گفته دستیار کی‌روش، یکی دیگر از دلایلی که تیم شاداب نبود و نتوانست بازی خوبی ارائه دهد نبودن شماری از بازیکنان کلیدی تیم بود که مصدوم یا محروم بودند مانند جباری، دژاگه، حیدری، پولادی، تیموریان که می توان گفت نزدیک به ۵۰ درصد تیم هستند و این مساله فشار زیادی به تیم می آورد.



سیموئز گفت: در کنار اینها بسیار امیدواریم که فدراسیون فوتبال بتواند کارهای اداری مربوط به رضا قوچان نژاد را به اتمام برساند و مجوز بازی او صادر شود زیرا می خواهیم مقابل لبنان از او استفاده کنیم. ارزش این دیدار و این نتیجه پایین تر از تمرینات و برنامه های ما بود چون هدف اصلی ما دیدار ۲۱ شهریور مقابل لبنان و آماده سازی برای این مسابقه است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کی‌روش , فدراسیون فوتبال , آنتونیو سیموئز , سیموئز ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 16 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی