هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3


  برنامه 90 اين هفته به دليل پخش مستقيم ديدار منچستريونايتد و منچسترسيتي که ساعت 23:30 امشب برگزار مي‌شود، شب گذشته (يکشنبه) روي آنتن رفت.


سوال برنامه به تعداد امتيازات کسب شده توسط 3 نماينده کشورمان در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا اختصاص داشت که فردوسي‌پور براي روشن شدن سوال مجبور شد بارها درباره آن توضيح دهد. در نهايت ببيندگان اعتقاد داشتند که نمايندگان ايران در اين هفته 4 تا 6 امتياز کسب مي‌کنند.


موضوع اصلي در اين برنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت تغيير مديريت استقلال بود که در آن فتح‌الله زاده مديرعامل و رسولي‌نژاد رئيس هيئت‌مديره باشگاه استقلال پشت خط تلفني برنامه آمدند و مطالبي را مطرح کردند.


پژمان منتظري مدافع ملي‌پوش استقلال و محمدرضا طهماسبي کاپيتان پيکان، ميهمانان حضوري اين برنامه بودند.


فتح‌الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال پشت خط تلفني برنامه آمد و درباره مصاحبه‌اي که در يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني مبني بر عدم شناخت اعضاي هيئت‌مديره باشگاه استقلال از بازيکنان و اينکه آنها فرق دروازه‌بان و مهاجم را نمي‌دانند، توضيحاتي ارائه داد.


همچنين مصاحبه‌هاي رسولي‌نژاد و فتح‌الله‌زاده درباره تغييرات در مديريت اين باشگاه که در طول اين يک هفته در خبرگزاري‌هاي مختلف انجام شده بود، نمايش داده شد.


موضوع ديگري که در اين گفت‌وگو به آن پرداخته شد، کمپ باشگاه استقلال بود و اينکه آيا اين کمپ متعلق به باشگاه است يا خير.


فتح‌الله‌زاده در اين زمينه گفت: در زمان مديريت خطيب در تربيت بدني استان تهران، اين زمين به استقلال داده شد و ظرف مدت يک ماه آينده سند اين کمپ به نام باشگاه صادر خواهد شد.


وي درباره احتمال ماندن در استقلال در فصل آينده گفت: رسولي‌نژاد کمک زيادي به استقلال کرده و اگر قرار است تغييري صورت بگيرد بهتر است به بعد از پايان فصل موکول شود.


فتح‌الله‌زاده همچنين درباره مصاحبه‌اي که وي با يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني مبني بر عدم شناخت اعضاي هيئت‌مديره از بازيکنان و اينکه چند عضو هيئت مديره گفته‌اند رحمتي مهاجم خوبي است گفت: موضوع به صورتي که شما مطرح مي‌کنيد نيست، من در آن برنامه مثالي زدم تا موضوع روشن‌تر شود، اما چنين صحبتي مطرح نشده است.


رسولي‌نژاد رئيس هيئت‌مديره استقلال نيز گفت که اعضاي هيئت‌مديره فرق دروازه‌بان و مهاجم را مي‌دانند و با ذکر مثال‌هايي از مهاجمان و دروازه‌بان‌هاي تيم‌هاي معروف مانند بارسلونا، رئال مادريد، بايرن‌مونيخ و يوونتوس اطلاعات فوتبالي‌اش را به رخ فردوسي‌پور کشيد.


وي همچنين در مورد کمپ استقلال گفت: کمپ هنوز به نام باشگاه نشده است.


رسولي‌نژاد درباره جلسه با کاظم اوليايي و مصاحبه‌اي که وي درباره پيدا کردن جايگزيني قوي براي فتح‌الله‌زاده انجام داده بود گفت:‌ به عنوان معاون وزير ورزش روزانه ملاقات‌هاي زيادي با پيشکسوتان رشته‌هاي مختلف دارم که بخشي از آن هم به باشگاه استقلال اختصاص داده شده است اما پيشنهادي براي مديرعاملي استقلال به اوليايي نشده است.


وي در پاسخ به اين سؤال که اوليايي در مصاحبه‌هايي اعلام کرده بود به عنوان جايگزين فتح‌الله‌زاده با رسولي‌نژاد ملاقات داشته گفت: اوليايي در چندماه اخير مصاحبه‌هايي عليه من انجام داده بود که به دعوت از وي در اين رابطه با يکديگر گفت‌وگو کرده‌ايم. او از هفته‌ گذشته مصاحبه‌هاي سريالي را آغاز کرد و اين موضوع به ذهن مخاطبان مي‌رسيد که وي مي‌خواهد مديرعامل استقلال شود.


رسولي‌نژاد درباره نقشش در پيوستن علوي به باشگاه استقلال گفت: روزانه افراد زيادي به ما مراجعه مي‌کنند و از ما مي‌خواهند که آنها يا فرزندانشان را براي بازي در استقلال به باشگاه معرفي کنيم. من هم با توجه به تعريفي که براي فعاليت اعضاي هيئت‌ مديره شده برخي از آنها را به زرينچه معرفي مي‌کنم و با توجه به اينکه وي در امور فني تبحر دارد، در صورت لزوم برخي از آنها را به کادر فني معرفي مي‌کند. خيلي از نمايندگان مجلس هستند که به ما مراجعه کرده و مي‌گويند استقلالي هستند و دوست دارند بچه‌هايشان در استقلال بازي کنند. علوي را هم من به زرينچه معرفي کردم و با توجه به اينکه مظلومي از اين بازيکن شناخت داشت و قبلاً با او کار کرده بود، وي را به خدمت گرفت.


با اصرار فردوسي‌پور و بالا گرفتن صحبت‌هاي رسولي‌نژاد در دقايقي از برنامه نيز کار اين دو به جروبحث کشيده شد. رسولي‌نژاد که به قول خودش نمي‌خواست زيربار حرف فردوسي‌پور رود در رابطه با حضور علوي عنوان کرد: به هيچ عنوان سفارش کسي را نکرده‌ام و مي‌توانيد اين موضوع را از کادر فني سؤال کنيد، چون به من ربطي ندارد. به عنوان معاونت امور مجلس وزارت ورزش ممکن است نماينده‌اي هم به ما مراجعه کند و ممکن است من هم کسي را به باشگاه معرفي کنم. به جرأت مي‌گويم در اين مدت بالغ بر چندصد نفر مراجعه کننده داشته‌ام، اما براي هيچ بازيکني لابي نمي‌کنم.





گزارشي از تبريز هم پخش شد و در آن يکي از هواداران تراکتورسازي گفت که چرا مي گويند پرسپوليس و استقلال 30 ميليون طرفدار دارد، ما ثابت مي‌کنيم تراکتورسازي 100 ميليون هوادار دارد!


آخرين ميهمان برنامه نود که در اين هفته برخلاف گذشته سوژه خاصي  نداشت و کم افت و خيز پيگيري شد محمدرضا طهماسبي کاپيتان تيم فوتبال پيکان بود که به تازگي مجوز صعود به ليگ برتر را دريافت کرده است. کليپ‌هايي درباره صعود مجدد پيکان به ليگ برتر نمايش داده و در اين مورد با طهماسبي صحبت شد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: نود , برنامه نود , منچستريونايتد , منچسترسيتي , يگ قهرمانان آسيا ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی