فحاشي بازيكن پرسپوليس به ژوزه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

يكي از بازيكنان مهم پرسپوليس كه البته امسال حضور چندان تاثيرگذاري هم در تركيب اصلي نداشته است، با رفتار خود باعث خشم مديران باشگاه شده است. اگر چه ميزان اخبار ناگوار و احتياط‌هاي طبيعي باعث شده فعلا روي اين اخبار سرپوش گذاشته شود.

 مهمترين اتفاقي كه در اين مدت رخ داده فحاشي اين بازيكن به سرمربي پرسپوليس است. او در بازي مقابل داماش كه با شكست پرسپوليس همراه بود در رختكن از لفظ بسيار بدي عليه سرمربي تيم استفاده كرده است كه البته در آن زمان روي اين مساله سرپوشت گذاشته شد اما به مرور ماجرا به بيرون درز كرده و ظاهرا به گوش مديرعامل تيم هم رسيده است.

اين بازيكن كه ظاهرا به صورت كلي هم رابطه چندان مناسبي با سرمربي و كل سيستم اداره كننده تيم ندارد، در جلسات تمريني و سفرهاي تيم هم باعث ايجاد حاشيه‌هايي شده است از جمله اينكه به قول يكي از بازيكنان هم دسته ديگران را مي‌جود!

محمد رويانيان در هفته گذشته و قبل‌تر از آن بارها درباره خط و خطوط و اتفاقاتي كه از بيرون به وضعيت تيم خدشه وارد مي‌كند حرف زده اما او مشكل ديگري هم دارد كه به درون تيمش مربوط مي‌شود. البته به نظر مي‌رسد او تصميم گرفته با اين مسائل مقابله كند كه برخوردش با حميدرضا علي‌عسگر در همين راستاست...

پرسپوليس كه براي تيم شدن سال‌هاست درگير اين مشكلات است بايد به نحوه‌اي از اين مسائل عبور كند. چيزي كه به وضوح در اين تيم به چشم مي‌خورد اين است كه بزرگترين حريف پرستاره‌ترين تيم فعلي ايران خودشان هستند، خودي‌هايي كه رويانيان كدهايي را از آنها در مصاحبه‌هايش از آنها به زبان مي‌آورد اين پروژه سنگين كه ظاهرا چاره‌اي جز موفقيت ندارد در ادامه فصل به كجا خواهد رسيد. اگر گوش‌ها بدهكار بود وقت دادن پندهاي اخلاقي بود اما با تجربه‌ها ازشان گذشته كه پيام‌هاي اخلاقي را گوش كنند!




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: فحاشي , بازيكن پرسپوليس , پیروزی ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 18 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی