قتل صاحبخانه براي سرقت ۶ النگو!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

سرهنگ صادق نامور با بيان اين كه پانزدهم شهريور ماه پرونده‌اي تحت عنوان «قتل» يك زن به كارآگاهان پليس آگاهي اعلام شد، گفت: پس از ارجاع اين پرونده، تحقيقات كارآگاهان براي شناسايي عامل يا عاملان قتل آغاز و ابتدا تحقيق از خانواده مقتول انجام شد.

وي افزود: يكي از دختران مقتول در اظهارات خود گفت كه خانه را براي اجاره به بنگاه سپرده بوديم و روزي كه مادرم به قتل رسيد، در حال خروج از منزل، فردي با حضور مقابل منزل عنوان كرد كه از سوي بنگاه معرفي شده در خانه را براي او باز كردم و گفتم مادرم بالا تنهاست و مي‌تواند منزل را به او نشان دهد و از خانه خارج شدم.

دختر مقتول در ادامه گفت: عصر همان روز هنگام بازگشت به خانه هر چه در زدم كسي جوابگو نبود تا اين كه سرانجام از روي ديوار به خانه رفته و در را باز كردم و مادرم را ديدم و متوجه شدم طلاهاي او نيز پس از قتل به سرقت رفته است.

رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي افزود: با اظهارات دختر مقتول، ماموران به بنگاه‌هايي كه مقتول خانه را براي اجاره به آنها سپرده بود، رفتند كه نهايتا بنگاهي كه متهم به قتل را فرستاده بود، شناسايي شد. در تحقيق مشخص شد، متهم اقدام به ارائه شماره تلفني به صاحب بنگاه كرده كه ماموران با بررسي آن دريافتند اين شماره متعلق به زني ساكن گرگان است. با پيگيري موضوع ردپاي متهم در شهر بجنورد به دست آمد.

نامور اضافه كرد: در تحقيقات، كارآگاهان فردي به نام «حيدر» را در منزلش شناسايي كردند و با حضور در منزل اين فرد متوجه شدند پسري جوان قصد فرار از روي ديوار را دارد كه بلافاصله دستگير و مشخص شد اين پسر جوان كه «رضا» نام دارد، فرزند حيدر بوده كه ابتدا هرگونه ارتباط با اين قتل را انكار مي‌كرد، اما در مواجهه حضوري با دختر مقتول و همچنين صاحب بنگاه، اين فرد به عنوان متهم به قتل شناسايي شد.

رئيس‌پليس آگاهي خراسان شمالي افزود: رضا در تحقيقات سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: براي اجاره منزل، نشاني را از بنگاه گرفته و به خانه مقتول رفتم، طلاهاي زيادي كه همراه صاحبخانه بود مرا وسوسه كرد و با چاقويي كه داشتم از پشت چند ضربه به او زدم و وي را به قتل رساندم و شش النگو و يك انگشترش را سرقت كردم.

نامور افزود: در ادامه با بازسازي صحنه قتل، طلاهاي مسروقه نيز در منزل متهم كشف شد.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل , صاحبخانه , سرقت , مقتول , خانواده مقتول , طلا ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 19 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی