قلعه‌نويي: داماش بهتر از ما بود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

امير قلعه‌نويي در پايان ديدار تداركاتي استقلال و داماش اظهار كرد: به نظر من داماش بهتر از ما بازي كرد. آن‌ها هم از نظر ايجاد موقعيت هم پاسكاري با برنامه‌تر بودند ضمن اينكه از تيم ما به دليل اينكه به نوعي به سه قسمت تقسيم شده نبايد توقع زيادي مي‌داشتيم.

قلعه‌نويي درباره ديدار استقلال و راه آهن كه قرار است در ورزشگاه تختي برگزار شود گفت: ما ميهمان هستيم و راه آهن ميزبان است. طبيعتا بهتر است كه اين بازي در آزادي برگزار شود چرا كه راه آهن هم تيمي است كه خوب بازي مي‌كند و زمين بازي مي‌تواند در كيفيت كار دو تيم تاثيرگذار باشد. به هر حال در هر زميني كه سازمان ليگ بگويد بازي مي‌كنيم.

سرمربي استقلال درباره تركيب جديد هيات مديره استقلال و اظهار نظر اعضاي جديد مبني بر اينكه نمي‌توانند به استقلال كمك مالي كنند گفت: من مسئول فني هستم و درباره مسائل فني صحبت مي‌كنم. تيم‌هاي بزرگي مانند استقلال و پرسپوليس نبايد با مشكلات مالي روبه‌رو باشند. اگر مشكلات مالي نبايد برطرف شود پس چه چيزي بايد حل شود؟ معتقدم اگر مي‌گذاشتند فتح‌الله‌زاده كارش را انجام مي‌داد و از اسپانسر ۲۰ ميليارد و ۱۰ ميلياردي صحبت نمي‌كردند، زمان از او گرفته نمي‌شد و مي‌توانست كارش را انجام دهد. سال گذشته تا اين زمان باشگاه به بازيكنان مبلغي هم پرداخت كرد اما امسال به دليل اينكه زمان از فتح‌الله‌زاده گرفته شد، اين مسئله انجام نشد.

قلعه‌نويي در ادامه بيان كرد: همه تيم‌ها تاكنون پولي را دريافت كرده‌اند و آن‌هايي هم كه مي‌گويند هنوز چيزي نگرفته‌اند حدود ۳۰ ـ ۴۰ درصد مبلغ قراردادشان پرداخت شده است. اين مسئله زماني حادتر مي‌شود كه مي‌بينيم تيم رقيب پول خوبي گرفته است. اگر استقلال و پرسپوليس هر دو با مشكل مالي مواجه بودند، اين مسئله راحت‌تر بود. در حال حاضر بايد مشكلات مالي ما حل شود.

وي درباره ديدار با راه‌آهن و بازيكناني كه در اختيار نخواهد داشت گفت: فكر مي‌كنم تنها سياوش اكبرپور و حنيف عمران‌زاده را در اختيار نداشته باشيم و ساير بازيكنان آماده بازي هستند. جانواريو و حيدري هم مشكل خاصي ندارند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ديدار تداركاتي استقلال و داماش , هيات مديره استقلال , قلعه‌نويي , راه‌آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 20 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی