رقابت پرسپوليس ـ آلومينيوم برای قعر جدول!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

دهمين هفته‌ رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كه از امروز (چهارشنبه) آغاز مي‌شود با انجام چهار ديدار در روز پنجشنبه پايان مي‌يابد. در ديدارهاي اين روز پرسپوليس به مصاف آلومينيوم مي‌رود و ملوان از سپاهان پذيرايي مي‌كند. فجرسپاسي با تراكتورسازي ديدار مي‌كند و ذوب آهن ميزبان سايپا است.

پرسپوليس در حالي پنجشنبه به مصاف آلومينيوم مي‌رود كه در وضعيت بسيار نابساماني قرار دارد. اين تيم پس از كسب نتايج ضعيف در ۹ هفته گذشته اينك با مساله ديگري روبرو شده است. اختلاف شديد مانوئل ژوزه و علي كريمي كه به كنار گذاشته شدن موقت كاپيتان دوم سرخپوشان انجاميد، پرسپوليس را وارد وضعيت حساس كرده است. همچنين در بازي اين هفته‌ يحيي گل محمدي به عنوان دستيار جديد ژوزه روي نيمكت پرسپوليس مي‌نشيند، ولي ممكن است حضور كاپيتان اسبق تيم ملي تحت تاثير نبود علي كريمي قرار بگيرد. با اين حال برخي خبرها حكايت از موافقت اوليه ژوزه با برگشت كريمي دارد.

پرسپوليسي‌ها كه هميشه به پرطرفدار بودن خود افتخار مي‌كردند در اين هفته‌ بايد بدون حضور تماشاگرانشان با نماينده هرمزگان ديدار كنند. شرايط پرسپوليس اما به گونه‌اي است كه شايد غيبت تماشاگران در نهايت به سود آنها تمام شود، چرا كه هواداران دو آتشه پرسپوليس و حاميان علي كريمي با يكديگر قرار گذاشته بودند كه با حضور در ورزشگاه آزادي نسبت به تصميم ژوزه مبني بر كنار گذاشتن كريمي اعتراض كنند.

در سوي ديگر ميدان، آلومينيوم هزمرگان قرار گرفته است كه اين تيم هم شرايط مناسبي ندارد. مرتضي فنوني زاده، بازيكن اسبق پرسپوليس در گفت‌وگويي كه با ايسنا، انجام داده بود گفته بود كه اين پرسپوليس برابر آلومينيوم شكست مي‌خورد و اين تيم را از بحران خارج مي‌كند! حال بايد ديد شاگردان اكبر ميثاقيان كه معمولا برابر تيم‌هاي بزرگ تهراني خوب نتيجه‌ گرفته است برابر پرسپوليس خسته اين روزها چه مي‌كند و بايد ديد كه بالاخره كدام يك از دو تيم حريف خود را از بحران خارج مي‌كند.

ديگر ديدار مهم پنجشنبه را دو تيم ملوان و سپاهان برگزار مي‌كنند. دو تيم بالانشيني جدول رده‌بندي در حالي به مصاف يكديگر مي‌روند كه هر دو از شرايط نسبتا خوبي برخوردار هستند. ملوان در فصل جاري نتايج خوبي گرفته و سپاهان هم به عنوان قهرمان سه دوره گذشته ليگ نشان داده كه همچنان يكي از مدعيان اصلي قهرماني است. يقينا ديدار دو تيم قدرتمند فصل دوازدهم ليگ برتر در حضور تماشاگران متعصب انزلي بسيار جذاب و ديدني خواهد بود.

در ديدار ديگري كه روز پنجشنبه برگزار مي‌شود، فجر سپاسي در خانه به ديدار تراكتورسازي مي‌رود. شيرازي‌ها دو هفته‌ پيش با شش گل داماش را در هم كوبيدند و هفته‌ قبل هم در تهران يك امتياز ارزشمند را از استقلال گرفتند. تراكتورسازان هم هفته‌ قبل با پنج گل از سد گهر گذشتند. بنابراين هر دو تيم در حال حاضر از روحيه بسيار بالايي برخوردار هستند كه اين مساله ديدار دو تيم را جذاب و تماشايي خواهد كرد.

ذوب آهن اصفهان هم كه امسال بدترين نتايج تاريخ خود را گرفته است برابر سايپايي قرار مي‌گيرد كه امسال با نتايج خوب و امتيازهاي با ارزشي كه گرفته در جايگاه سوم ايستاده است.

** برنامه ديدارهاي پنجشنبه ششم مهر

* ذوب آهن ـ سايپا، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ، ساعت ۱۷:۱۵

* صبا ـ داماش، ورزشگاه يادگار امام (ره) قم، ساعت ۱۷:۱۵

* ملوان ـ سپاهان، ورزشگاه تختي انزلي ، ساعت ۱۷:۲۵

*پرسپوليس- آلمومينيوم هرمزگان،‌ ورزشگاه آزادي، ساعت ۱۸:۳۰




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: رقابت پرسپوليس ـ آلومينيوم , قعر جدول , هفته‌ دهم ليگ برتر فوتبال , بدترين نتايج تاريخ ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 5 مهر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی