آقای‌ کارگردان! کتک‌زدن روشنفکری نیست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از هم اندیشی

حال ناخوش سینمای ایران انگار فقط مربوط به گیشه و محتوا و کارگردانی های ضعیف خلاصه نمی شود، بلکه رفتار غیر فرهنگی و غیر متعهدانه برخی از سینماگران هم باعث دلزدگی بیشتر مردم از سینما شده است.

جشنواره های فیلم فجر، با همه حاشیه ها و متن هایش می آیند و می روند، اما جشنواره سی و یکم گویی قصد دارد در ثبت حاشیه های تلخ رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

از برخورد حراست سالن همایش های برج میلاد با خبرنگاران و اهالی رسانه اگر صحبت کنیم، شاید عده ای خرده بگیرند که انتظار فرهنگ را از اهالی آن باید داشت، اما اگر بگوییم یک کارگردان به نزاع با خبرنگار و ضرب و شتم او پرداخته، بدون شک همه می گویند که باید به فکر این سینما افسوس خورد.

ماجرا از جایی شروع می شود که روز گذشته «م...» کارگردان نوپا، در محل سوار شدن خبرنگاران به تاکسی های ون، با یکی از ایشان درگیر شده و پس از گفتن چند کلمه رکیک به وی ضرب شست خود را هم به وی نشان داد!

سایر خبرنگاران که از این قضیه یکه خورده بودند هم بهت زده به آنها نگاه می کردند و شاهد ماجرا بوند. شاید آقای کارگردان که بسیار هم خود را به جریان روشنفکری نزدیک می داند، یک لحظه به یاد فیلم «درباره الی افتاده» و فکر کرده سکانس کتک زدن همسرش را دوباره دارد نمایش می دهد!

هر چند که این گونه رفتارها باعث شده خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد، اما عذر خواهی کوچکترین کاری است که شاید چهره زشت این رفتار را از خاطر خبرنگاران حوزه تخصصی سینما بزداید.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: سینمای ایران , جشنواره سی و یکم , درباره الی , فیلم درباره الی , سینما ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 20 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شهلا در تاریخ : 1391/11/21/6 - - گفته است :
خبرنگارهای دیگه هم وایسادن نگا کردن؟
خب فردا نوبت اوناس.
باید زیر لگد له اش میکردن.این چرت و پرت های حقوق بشری رو بزارید کنار.اینا که با شما مث سگ رفتار میکنند شما ادای گاندی رو براشون در نیارید.خشونت و بی ادبی باید با خشونت و بی ادبی جواب داده بشه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی