شیر؛ از قلاده رها شد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از خانه ملت

رحیم زارع در گفت و گو با  خانه ملت، افزود: در حال حاضر وضعیت تولید شیر به گونه ای است که با افزایش بی رویه قیمت ها در آینده مصرف این محصول از سبد غذایی خانوارها خارج شده و مصرف کننده دیگر تمایلی به مصرف این محصولات نخواهد داشت.

نماینده مردم خرم بید، آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت همواره در تنظیم بازار کالاهای اساسی به خصوص شیر و لبنیات شتاب‌زده عمل کرده و تصمیماتی را جهت تعدیل قیمت‌ها اتخاذ می‌کند که باید در این خصوص منافع تولید‌کننده و مصرف‌کننده رعایت شود.

وی در ادامه با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید شیر٬ محصولات لبنی و دغدغه‌های دامداران٬ تأکید کرد: به‌طور حتم حمایت دولت از این حوزه باید بیشتر شده و سیاست‌های حمایتی از کشاورزان بیشتر تقویت شود.

زارع با اشاره به موج گسترده مشکلاتی که پیش روی دامداری‌ها قرار گرفته است، گفت: متأسفانه در وزارت جهاد کشاورزی عزمی برای حل مشکلات وجود ندارد.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: درحال حاضر دامداران و تولیدکنندگان محصولات لبنی در جبران هزینه ها با مشکل مواجه شده اند که به نظر می رسدهر گونه افزایش قیمت در محصولات لبنی در جهت حمایت از دامدار ضروری است، اما دولت باید سودهای بدست آمده از آن ‌را مدیریت کرده و دست واسطه ها را در این زمینه کوتاه کند.

نماینده مردم خرم بید، آباده و بوانات در مجلس تصریح کرد:مصرف سرانه شیر و فرآورده‌های لبنی در کشور ما نصف سرانه مصرف در دنیاست و گرانی روز به روز این محصولات می تواند منجر به کاهش بیش از پیش مصرف آن در جامعه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تولید شیر و محصولات لبنی و دغدغه های دامداران در این خصوص، دولت باید بیشتر از آن ها حمایت کرده تا بتوانیم به تولید پایدار برسیم




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: رحیم زارع , کمیسیون اقتصادی مجلس , شیر , محصولات لبنی , دامداران ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 18 شهريور 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی